svar.




1.  Vem är dem för de första? Om de ba är folk som säger så, alltså ungdomar som inte ens vet vad dem snackar om.. så jag vet inte. MEN om du inte läste mitt förra inlägg, NEJ lil wayne ÄR inte illuminati, men illuminati använder honom. GOT IT ? illuminati är några som inte tror på religion, och dem vill ha en världsregering, alltså att just dem ska styra hela världen som ett ! dem tror på vetenskapen inte något annat.
Kändisar ÄR inte illuminati, asså vet inte om du förstår vad jag menar, men.. dem "utnyttjas" för att illuminati ska få ut sitt budskap till oss "de vanliga folket" ...
KOLLA DENNA VIDEON FRÅN 3.00 UNGEFÄR, han vågar inte ens säga vem dem är?? ba babblar på.. först säger han "who's that? what's that? YANI jag vet inte, sen kommer han tillbaka o babblar på.

 

2 + 3.  Jaa, asså jag vill blogga oftare men grejen är den att det liksom inte händer nya saker varje dag som jag kan skriva om... typ som vanliga bloggar ba: aa idag har jag gjort si o så.
så jag måste först hitta något intressant och sen så kanske jag inte tycker den saken är trovärdig heller, för de finns ju typ 100 videosar om illuminati på youtube men jag tror inte på alla. Så jag bloggar när jag bloggar liksom... haha :/

Tack för era frågor !
Ni kan fråga igen om ni inte fattar något !

Kommentarer
Postat av: Lil bex'

najs

2012-02-14 @ 00:33:51
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Från vara den fula. Till den snygga.

oki då vet jag det

2012-02-14 @ 06:59:56
URL: http://franvaradenfula.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en finfin tisdag och en romantisk alla hjärtans dag! :D

2012-02-14 @ 15:00:01
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Military Mind

Tveksamt, om ja skulle skriva. Men men. Hitta din blogg av en rent slump. Ville bara säga att den e nice. Men de märks att du vet väldigt lite om Illuminati. Inget fel med det. Studera vidare om dem. Har läst alla dina upplägg , lite små fel här och där.



Skulle gärna vilja hjälpa dig och dem andra som läser din blogg att utvidga sin kunskap om dessa grupper (för det finns flera, inte bara illuminati). Fast alla samarbetar och jobbar för samma ''Gud'' (deras gud, djävulen. Ja han finns... tyvärr ) men allas skapare (Herren / The Lord) finns me =).



Ok stoppar här, blir för mycket annars. Men varför jag skriver denna kommentar är bara för att dela med mig av min kunskap till er. I Princip vet jag allt som finns att veta om dessa grupper / el som jag (och andra) kallar dem. The Elite / The New World Order / The Powers To Be / The Zionist. Dem har massa namn.....



Och inte bara om dem. Om människan i generellt också. Våran ursprung och så vidare. Varför saker är som dem är, hur allt fungerar. Såklart denna kunskap vet ju dem med. Så ni kan förstå hur farliga dem är om dem äger världen och sitter och håller alla världens hemligheter.



Peace out. Keep up the good work! And may the Lord's Blessing shine upon y'all. All the good people are The Lord's people

2012-02-19 @ 00:37:32
Postat av: Military Mind

Fick lust och skriva än sammanfattning om dessa grupper. Ni förstår alla hör ihop. Dem har samma blod. Och dem är alla judar! Svårt och tro men sant. Men bara för det betyder inte att alla judar tillhör dem. Dem är typ en 1 % av judarna Finns judar som vet sanningen och kämpar emot dessa grupper. Mot Eliten. För det är vad dem tillhör. Dem är en speciell grupp.



Hur som helst. Denna elit grupp är alla djävuls dyrkare. Dem jobbar för Djävulen. Han är deras chef så att säga. Dem tillhör en speciellt blodslinje som heter Dem 13 Blodslinjen. Man kan säga att dem är som en väldigt stor familj.



Och i deras blodslinje ingår alla viktiga personer i historian av människan. Som bland annat Jesus / alla presidenter i USA. Kunga familjen av England, alla faraohs från egypten och så vidare. Ni förstår vad jag menar.



Dem har funnits i cirka 4000 tusen år.... Dem tillhör en av dem första civilisationerna av människan som härstammar från Egypten. Farahoernas tid. Och under alla dessa år har dem sakta men säkert tagit över makten av världen. Och behållit den genom att ha incest. (Sex inom samma familj, Bror och syster och så vidare...) ... Ja dem är sjuka människor ja vet...



Inte bara så dem har behållit makten. Också genom att få hjälp från Djävulen och hans andar (demoner) genom att göra kontrakter med dem. För sin själ i utbyte får dem pengar / makt o allt dem önskar sig i livet...



Så nu vet ni ungerfär vilka dem är, deras historia. Och varför dem gör det dem gör med välrden just nu. Vad deras mål är... enkelt. Att göra den till Djävulens värld. Att vinna så många själar som möjligt innan deras tid är slut. Som jag antar är nära (När herren / The Lord kommer med dem döda.) som kallas för domedagen. När den kommer vet bara herren själv. Men jag tror inte han kommer och sitta och se flera goda människor lida av Djävulen och hans arme. Så snart lär väl han nått sin gräns. För mycket skiter händer nu.



Om ni bara visste deras framtids planer. (Ja , jag vet dem) Som sagt vet allt om dem. Dem e sjukt totalt fuckade. De som ägaren av denna blogg sa. Att dem vill minska populationen i värden. Med minst 2 miljader... En tredje del av världens befolkning. Och just nu som jag skriver håller dem och förbereder dessa stora planer. Som kommer att sätta officiellt The New World Order som den nya och globala En Världs Regering på kartan.



Hur dem kommer att lyckas är genom krig och totalt slaktning. Alla som kommer att kämpa emot dem har ingen chans. Dem kommer att slakta allt resistens. Och tvinga folk att acceptera den nya Världs Ordningen. Genom brutalt globalt dominans med polis och militär styrka. En Tredje världs krig är på gång. Som dem står bakom. De galet. De kommer bli kaos i världen. När deras planer sätts i gång.



De så mycket skit dem har skapat bakom stänga dörrar. Deras teknologi och vetenskap. Är sjukt avancerat. Jag menar det är dem som står bakom aids och cancer och all sånt skit. Och dem har botemedlet också. Ni kan förstå allt dem har skapat och håller på skapa!! Gör mig så gävligt förbannat att all man kan göra är att se på...



Dem äger i princip allt. Religionerna, Världs politiken , världs bankerna. Alla regeringar . Alla stora mat kedjor. Medicin / teknologi / internationella företag och så vidare.



Det är med andra ord totalt galet. Och när deras framtids planers sätts igång (som blir snart, detta år eller dessa närmsta 4 år framöver. Exakt vet inte ens jag. Topp hemligt information. Bara det ja delar med mig. Vet jag att dem skulle lätt döda mig om dem visste att jag visste allt det här.



Och såna människor som jag. Jag vet är i fara. När deras stora operationer som dem kallar det. Börjar så kommer personer som jag markeras som hot och bli mördade. Garanterat. Som sagt dem kommer att göra av med all resistens , stora som små. Men skit samma e inte rädd =). Jag fruktar bara Herren / The Lord. Allas skapare. Även deras, och det har dem aldrig förnekat heller. Men ändå bestämde dem sig för att gå emot han. Och följa den falska guden ... ni vet vem.



Och dem är inte bara ett hot fysisk. Utan också spirituellt och mentalt. Ni förstår dem kan tyllomed magi (yepp de finns) ... Jag vet mycket att ta in. Och det låter galet, tagit från nån gävla science fiction film. Men som sagt. Det finns. Dem har vetat och brukat Magin sen kanske 2000 år tillbaka el nåt sånt. De va djävulens andar (demoner) som lärde dem konsten om magin el som dom kallar det Kaabala. Att göra ritualer och sånt skit. Vart tror ni iden om magi kom från första början, allt det ni ser i filmer och spel och skit. Det är inte bara påhittat... även om det är svårt att ta in. Men så är det.



Det är så bland annat dem får sina krafter och kan leva i typ 400 år och dra in onda andar (demoner) från andra sidan (en annan dimension. Där helvetet och himlen finns) Till denna värld. De sjukt galet som sagt. Varför tror ni 9/11 hände? Självklart så var det för att starta krig mot irak (och sno deras olja, som dem gärna vill ha) Men det var inte bara därför. Utan också för att göra en mega ritual på alla människor som dog i dem där två byggnader.

2012-02-19 @ 02:32:56
Postat av: Military Mind - Samanfattning Del 2!!

Alltså att dem offrar dessa oskyldiga människor till deras gävla gud....Som ett ''tack'' och hängivenhet på deras tron till han. Dem gör samma sak med kändisar. När dem dör. Som till exempel Michael Jackson / 2pac / John F Kennedy och så vidare. Dem dör på speciella datum. Och när dem dör på dessa speciella datum så får djävulen mer makt / kraft. För dessa själar går till han såvida inte Herren själv väljer att ta tillbaka själen.



För även om man säljer sin själ så betyder det inte att du tillhör djävulen utan Herren kan förlåta dig och ta tillbaks dig. Om du verkligen menar det och byter sida och följer Herren istället. Så ni fattar hur god och snäll Herren verkligen är. Han förstår att vi bara är människor trots allt. Hans perfekta skapelse i hans egna ord.



Som lever i en värld ägd av Djävulen och hans arme. Och hans vet att vi inte är perfekta. Men som sagt man gör sitt eget val. Om man är medveten att det man gör är fel. Så finns det ingen förlåtelse. För du valde det själv. Ända sättet att bli förlåten är att verkligen ångra sig från hjärtat och aldrig göra om det.



Juste det fanns en tredje anledning varför dem gjorde 9/11. För att attakera en viss folk grupp som har varit deras fiender i många tusen år. Nämligen araberna el som dem kallas idag Muslimerna (Nation Islam). Ni förstår dem har vetat om sanningen alla dessa år och kämpat mot eliten hela tiden. Så det är en av Elitens största fiender. Dem är Herrens folk. Och 9/11 målade upp dessa människor som dem ''onda''.



Terrorister eller vad ni vill kalla det. Förstår ni hur allt går ihop? hur smarta dessa fucking djävuls dyrkare är. Egentligen finns inga terrorister , för dem som ni idag kallar ''terrorister'' är i själva fallet dem goda. Dem som kämpat för oss i alla dessa tusen år. Ändå sen jesus tiden och så. Den heliga kors kriget allt det har varit mellan dessa två grupper. Eliterna (dem onda) och vad jag kallar dem för Nation Islam ) (dem goda).



Dem endaste riktiga terrorister är ju regeringen själv... Så tro inte på allt media och allt ni ser på tv / hör i radion / läser på tidningen och internet. Gå inte på Djävulens tricks. Använd hjärnan istället och läs på om bådas sidor innan ni gör en uppfattning. Som man säger, det finns två sidor till historien. Det är upp till er att ta reda på vilket är den äkta ock vilket är den falska.



Ni som har orkat läsa allt det här (förlåt om det blev för mycket.) Men vad kan man säga , vill dela med mig av Herrens välsignelse. För alla har rätt att veta sanningen. Och det är våran jobb (vi som vet den) att dela med den till andra. Som jag sa till mamma. Japp hon vet allt med. Var den första personen ja dela med mig av =)



Så hoppas verkligen ni gör det samma!! Jag förstår att vissa människor är för beroendet av systemet ock rakt av ignoranta för att acceptera sanningen. Men dem förtjäna chansen att få veta sanningen också. Om dem tar emot informationen är helt upp till dem. Men åtminstone så gjorde ni det ni kunde. Ni gjorde sitt. Som 2pac sa, om Herren ger dig välsignelse och du kastar bort den. Det är själva straffet (förbannelsen). För du kastar bort Herrens gåva till dig.



Och glöm inte, alla dessa kändisar idag, Filmstjärnor / artister/ fotbolls spelare. I princip all som går inkluderat i i ordet Kändisar. Har sålt sina själar (gjort ett spirituellt avtal) med Djävulen så som Eliten. För att förbli kändisar. Och få allt de dem nu äger. Alla som vill bli mega känd och rik. Måste absolut göra detta. Eliten äger ju allt. Musik / film industrin. Dem stora lagen för alla sporten ock så vidare.



Så det finns inget annat sätt i princip. Om man vill bli känd och förbli så. Dem kändisar som är döda . Är för att dem har gått emot Eliten. Och framförallt brutit mot den absolut viktigaste heders koden för Eliten. Att aldrig aldrig!! prata om deras existens. Att prata om dem öppet. För den blinda folkmassan (samhället). De tolererar dem absolut inte! För det är ett stort hot (eftersom kändisarna har en stor folkmassa som följer dem / lyssnar på dem.



Och gör man det så slutar det med såklart döden. Dem förlåter inte. Dem dödar tyll och med varandra. Av sin egna blodslinje som gått emot dem. Som till exempel Presidenten John F Kennedy. Och därför bland annat har vissa artister blivit mördat av dem. Som bland annat 2pac / Michael Jackson / Bob Marley / och så vidare.



OK det räcker verkligen nu. Hoppas ni tar in denna information och sprider det vidare =) I Slutändan kom ihåg att detta krig handlar inte om oss. Det är mellan Herren och Djävulen. Vi är bara mellan spelarna. Som att vi har fastnat i mitten av det hela. Djävulen tar ut sin hämnd på oss. Herrens folk. Och Djävulen vet att det gör Herren ondast. Att se sitt folk lika och ta deras själar med sig.



Men men, det är så det är. Allt är snart slut ändå =) tappa aldrig tron. Gör det bästa du kan av situationen. Och fortsätt att vara en god person och sprid denna godhet vidare. Hjälp andra människor. Och framförallt döm inte andra människor. Bara Herren har rätt att göra det. För ingen av oss är perfekt. Bara han. Så sluta hata andra. Eller ha advundsjuka. Girighet / egoismen och all sånt tillhör Djävulen.



Det förstör oss. Istället så måste vi enas. Respektera varandra. Ge kärlek och vänskap. Visa nåd och snällhet. Och enas mot den riktiga FIENDEN. Som alltid varit den samma....



Deras motto är ju inte av en slump. Varför tror ni deras motto heter Divide And Conquer.. Splittra och Erövra. Och som min morsa säger. Unionen gör styrkan!



Har ni mer frågor så hör av er. Jag kommer att checka bloggen då och då. Och till dig blogg ägaren hör av dig. Vill verkligen hjälpa dig med bloggen. Om jag på nåt sätt kan hjälpa dig så står jag till tjänst =).



För er nybörjare som nyss börjat lära er om Eliten. Checka in denna serie. Grymt bra information (skapat av en grupp i USA som vet grymt mycket om allt det här) Så att ni kan lära er grunden. Med svenskt text!! -->> http://www.tankafetast.com/tv-serier/6691-the-arrivals



Och fortsätt ha ögonen öppna!! Stay free! A Open Mind (Öppen Sinne) är Elitens största hot ;) det är ju det dem kämpar så hårt mot. Att göra så människor förblir ignoranta. Knowledge Is Freedom!! (Kunskap är frihet!!!)



P.S Är inte arab el från nån av mellanöster länderna. För er som undrar (eftersom ja skrev det där om muslimerna) Det är bara sanningen. Försvarar inte dem. I slutändan tillhör vi alla samma ras. Människan!! Så oavsett hudfärg / troende (religion) el personliga åsikter. Är du en god person så är du min familj =) Och vi är Herrens familj =D.



Peace Out! And may the Lord's Divine Light shine upon y'all.

2012-02-19 @ 02:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0