just saying

vill ni veta en lten onödig sak som hände mig?
Det var faktiskt jätte konstigt....
Jag försökte ladda ner låten killuminati, från den sidan där man laddar ner från youtube.
Första gången så gick det verkligen inte, alltså den laddades typ upp til 50% sen så gick den tillbaka till 0% och började om.. asså den blev aldrig klar, gick jätte lång tid verkligen.
Så jag avbröt den och så gjorde jag igen lite senare, då laddades den faktiskt ner snabbt o bra, men gissa vad?
HAHAHA asså JAG HITTAR DEN INTE. Alla mina låtar sparas automatiskt på hämtade filer, men nejnej denna finns inte ens. xcfvbhkmä-öl.kcv hbjm KONSTIGT.
misstänker min data är illuminati hehe...
coolt ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0