jaha...

så... ny information som jag inte visste...
Det som illuminati vill komma fram till är att skapa en världsregering, alltså bara EN regering över hela världen.. lite svårt? men ändå.
OCH... detta är det läskiga...
Dem vill minska jordens befolkning, hur ska de göra det herregud. Är det därför de gjorde 9/11 ? och sedan skapade kriget mot terrorismen så ännu fler dog..? Smart faktiskt.
Och kanske genom sjukdomar.. kommer ni ihåg svininfluensan, nej jag tror inte illuminati "gjorde" just den, utan den grejen som kom till efter det. FRÅN VACCINET till svininfluensan, så fick de reda på (lååångt efter att alla tagit det) att man fick en sjukdom av den.
Så det är flera som faktiskt fått en sjukdom efter det.. speciellt dem som vaccinerades två gånger, tur att jag ba gjorde en.

och en annan sak som faktiskt inte låter så trovärdigt är att illuminati planerat att attackera BIG BEN under 2012..
vet inte vad jag ska tro om detta... låter inte sååå jätte sant, men man vet aldrig, efter 9/11 så kan allt hända -.-

Kommentarer
Postat av: BIG S

OMG :( sluta................ ärligt dom kommer döda oss fan...

2011-11-26 @ 22:46:31
Postat av: hejsan

Hej!

hur gammal är du och vart fick du reda på att de vill ta ner big ben? jag tror på illuminati men är absoulut inte ett fan, iaf, tror du på 2012'??

2011-12-18 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0