svar på en kommentar


svar: för det första vill jag ba säga, förlåt har inte gått in på bloggen på skiiit länge så såg kommentaren nu.
jag är 16 år.  Och grejen e, jag kollar på massa olika sidor, och youtube och sånt, kommer inte riktigt ihåg faktiskt exakt VART jag hittade det om bigben.. :$ inte bra, ska spara alla mina källor nästa gång!  Men jag tror inte ens att jag tror så mycket på bigben grejen, vet faktiskt inte.. allt kan ju hända.
Ba så du vet, jag är inte heller ett "fan" eller vad man ska säga, hatar både USa och illuminati. och NEJ jag tror inte på att världen ska gå under 2012, utan jag tror mer på att någonting som handlar om illuminati kommer hända.... asså t.ex New World Order som alla pratar om eller något.
Men vi får snart reda på det !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kan inte du skriva lite mer om new world order?

2011-12-23 @ 02:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0