new world order


aaa visst.
men vet faktiskt inte själv så mycket om the new world order. Eftersom att det är liksom "deras planer" så folk vet inte mycket om det, men de finns ju teorier om det, står tillomed på wikipedia !
men jag tror, att Illuminati då, antagligen 2012, kommer skapa en ny världsregering, en världsdiktatur. alla andra regeringar kommer få avgå, så det bara finns EN regering kvar till hela världen.. lite svårt.
Sedan vill de, som jag redan sagt minska jordens befolkning... jätte läskigt om man tänker efter. Är det därför rika folk som englands drottning eller jag vet inte vad inte kan donera pengar till sådana här länder? Är det därför FN inte stoppar det som händer i palestina, o inte låter dem bli självständiga? Är det därfööör?????
Sen om den här fula filmen 2012, det sägs att den gjorts av illuminati för att vi inte ska bli för misstänksamma mot dem, och istället tro på en domedag. Men nej, sanningen är inte att jorden kommer gå under, sanningen är att det kommer bli ett helvete här om detta händer !!!
alla tror olika, vissa tror det är judarna som är illuminati som ska ta över, vissa tror satan, vissa säger utomjordingar(HAHHAAHAHHAHAH)
hört att dem försöker dela upp folkgrupper så dem krigar mot varandra istället för mot "makten"..
känner ni igen det?


Kommentarer
Postat av: Någon som studerat Illuminati i 26 år.

Kom fram till din "blogg" genom en kollega som sa att jag måste kolla in den pga bristande bevis samt inlägg som inte är faktabaserande.

Först och främst, skall du hålla i en blogg där du skriver om illuminati så bör du ta reda på fakta som stämmer. Dock så finns det ingen 100procentig fakta om vad illuminati har gjort. Då bör du inte posta något alls såvida du inter börjar inlägget med "Ryktet går" eller "Folk säger". Olof Palme blev inte mördad av illuminati, utan av CIA från USA, Sverige har aldrig vetat om detta men då någon har "hackat" CIAs server för ett par veckor sedan så ser man att det står om just det jag sade. Så ska jag säga som ni ungdomar gör nu för tiden, GET YOUR FUCKING FACTS STRAIGHT BEFORE POSTING ONLINE!

2012-03-23 @ 03:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0